Dostawa i wysyłka
Kiedy otrzymam swoją paczkę?
My również uwielbiamy błyskawiczną dostawę, dlatego dokładamy wszelkich starań, abyś otrzymała swoje zamówienie jak najszybciej po dokonaniu zakupu. Szacowany czas dostawy zawsze możesz sprawdzić w koszyku – w 99% przypadków jest on dotrzymywany. Jeśli jednak doszło do błędu, jesteśmy gotowi, by Ci pomóc.
Możliwe, że wprowadziłaś nieprawidłowe dane – możesz to sprawdzić w potwierdzeniu zamówienia. W razie potrzeby skontaktuj się z nami – chętnie zaktualizujemy informacje za Ciebie.
Jeśli zamówiłaś produkt w przedsprzedaży, zostanie on wysłany dopiero po jego dostarczeniu do naszego magazynu. Jeżeli zamówiłaś również inne produkty w tym samym zamówieniu, wszystkie zostaną wysłane jednocześnie z produktem z przedsprzedaży, chyba że ustalono inaczej.
W potwierdzeniu wysyłki znajdziesz numer przesyłki (tracking), który pozwala śledzić paczkę na stronie internetowej przewoźnika.
Śledzenie przesyłki:
DHL: https://www.dhl.com/pl-en/home/tracking.html
Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone i możliwe do śledzenia.
Uwaga: w okresach wyprzedaży czas dostawy może się wydłużyć o 1–2 dni robocze.
Jak mogę otrzymać darmową dostawę?
Zamawiając za minimum 420 PLN, otrzymujesz darmową dostawę za pośrednictwem DHL.
Brakuje produktu lub otrzymałam niewłaściwy artykuł?
Bardzo przepraszamy! Aby jak najszybciej rozwiązać problem, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, pisząc na adres: mail@mollyandmy.pl. Natychmiast wyślemy Ci brakujący produkt.
Jeśli w międzyczasie produkt został wyprzedany, oczywiście dokonamy zwrotu środków za brakujący artykuł.
Otrzymałam uszkodzony produkt?
Bardzo nam przykro z tego powodu! Rozwiążemy sytuację szybko i bez dodatkowych kosztów dla Ciebie.
Napisz do nas na mail@mollyandmy.pl, podając:
-
nazwę produktu,
-
krótki opis uszkodzenia,
-
zdjęcie uszkodzonego produktu.
Jeśli nadal chcesz otrzymać ten produkt, wyślemy Ci nowy egzemplarz tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie jesteś zainteresowana wymianą, oczywiście zwrócimy Ci pieniądze.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Nie możemy zagwarantować, że zamówienie nie zostało już przetworzone i wysłane. Postaramy się jednak pomóc – jeśli chcesz coś zmienić lub anulować zamówienie, napisz jak najszybciej na mail@mollyandmy.pl – zrobimy wszystko, co w naszej mocy!
Nie mogę wybrać preferowanej metody dostawy?
Na stronie www.mollyandmy.pl oferujemy następujące formy dostawy:
-
DHL – dostawa do domu (1–3 dni robocze)
-
DHL – odbiór w punkcie (1–3 dni robocze)
Jeśli nie możesz wybrać preferowanej opcji dostawy, najprawdopodobniej przewoźnik nie obsługuje Twojego regionu. Może to być również spowodowane obecnością w zamówieniu produktów specjalnych (np. szkło, świece, płyny), których nie wysyłamy z powodów bezpieczeństwa.
Moja paczka jest gotowa do odbioru, ale nie dostałam powiadomienia?
Jeśli śledzenie przesyłki pokazuje, że znajduje się ona w punkcie odbioru, ale nie otrzymałaś jeszcze SMS-a ani e-maila od przewoźnika – nie martw się. Możesz odebrać paczkę, okazując numer śledzenia oraz ważny dokument tożsamości.