Zwroty i wymiana
Chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor? A może otrzymałaś niewłaściwy produkt albo masz reklamację? Zajmiemy się tym!
Chcę otrzymać zwrot pieniędzy
Nie ma problemu. Kup etykietę zwrotną tutaj, a następnie odeślij produkt do nas.
Więcej o wymaganiach dotyczących stanu produktu przeczytasz tutaj.
Zajmujemy się zwrotem w ciągu 2–5 dni roboczych od momentu, gdy paczka dotrze do naszego magazynu. Jeśli kwota zwrotu nie zgadza się z tym, co odesłałaś, skontaktuj się z nami w ciągu pięciu dni roboczych.
Jak długo mam prawo do zwrotu?
W Molly&My masz 14 dni na zwrot produktu.
W przypadku przedsprzedaży okres ten liczy się od daty wysyłki zamówienia.
Ile trwa przetworzenie zwrotu?
Po otrzymaniu Twojej przesyłki zazwyczaj potrzebujemy 2–5 dni roboczych na jej obsługę. W okresach promocyjnych lub świątecznych czas ten może się nieznacznie wydłużyć.
Zwrot środków realizujemy najszybciej jak to możliwe – czasem może minąć jeden dzień roboczy, zanim pojawią się one na Twoim koncie.
Skontaktuj się z nami pod adresem mail@mollyandmy.pl – chętnie Ci pomożemy!
Chcę wymienić produkt
Aby wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor, złóż nowe zamówienie na wybrany wariant. Dzięki temu masz pewność, że produkt będzie dostępny.
Następnie odeślij ten, którego nie chcesz zatrzymać.
Czy muszę sama opłacić koszt zwrotu?
Tak, koszt zwrotu ponosi klientka. Możesz jednak zakupić etykietę zwrotną przez nasz system za 34 PLN.
👉 Etykietę zwrotną możesz kupić tutaj.
Nie otrzymałam etykiety zwrotnej
Jeśli nie otrzymałaś etykiety w ciągu kilku godzin, sprawdź folder spam lub oferty w swojej skrzynce e-mail.
Zdarza się, że wiadomość trafia właśnie tam.
Jeśli nadal nie możesz jej znaleźć, napisz do nas: mail@mollyandmy.pl.
Gdzie mogę kupić etykietę zwrotną?
👉 Etykietę zwrotną możesz zakupić tutaj.
Czy mój zwrot wrócił do mnie?
Tak się może zdarzyć, jeśli kod kreskowy z oryginalnej etykiety nie został zakryty lub przekreślony.
Zalecamy zawsze nakleić etykietę zwrotną bezpośrednio na starą etykietę, aby uniknąć nieporozumień z firmą kurierską.
Czy otrzymałam niewłaściwy produkt?
Przepraszamy! Niestety, w rzadkich przypadkach może dojść do pomyłki podczas pakowania.
Po prostu odeślij nam błędny produkt – zwrócimy koszt wysyłki i doślemy poprawny artykuł, jeśli tylko mamy go na stanie i chcesz go otrzymać.
Mam reklamację
Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy, zajmiemy się tym jak najszybciej.
Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z poniższymi informacjami:
-
Imię i nazwisko
-
Numer zamówienia
-
Opis usterki
-
Zdjęcia usterki
Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy pieniądze i przeprowadzimy dalszą obsługę sprawy.
👉 Więcej o reklamacjach przeczytasz tutaj.
Pamiętaj:
Wszystkie produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, a metka (hang-tag) musi być nadal przymocowana.
Produkt nie może mieć zapachu (np. perfum) ani widocznych śladów użytkowania.