Historia Molly&My

2015: Pomysł staje się rzeczywistością

Na początku lata 2015 moja siostra (Karina) i ja (Luise) postawiłyśmy pierwsze nieśmiałe kroki w stronę tego, czym dziś jest Molly&My. Testowałyśmy systemy sklepowe, kontaktowałyśmy się z dostawcami, zamawiałyśmy próbki produktów i pracowałyśmy nad tym, jak nasza marka ma wyglądać.

2016: Czas założyć robocze rękawiczki

Zaczęłyśmy otrzymywać pierwsze zamówienia, coraz lepiej poznawałyśmy branżę i zatrudniłyśmy naszą pierwszą „prawdziwą” pracownicę. Startowałyśmy w garażu Kariny – 50 m² – ale szybko zrobiło się za ciasno. W 2016 roku przeprowadzałyśmy się aż dwa razy.

2017: Moda damska w Molly&My

Zaczynałyśmy od odzieży dziecięcej. W 2017 roku po raz pierwszy wprowadziłyśmy mały asortyment dla kobiet – i okazał się ogromnym sukcesem. Rok upłynął nam na rozbudowie oferty zarówno dla kobiet, jak i dzieci. Zatrudniłyśmy więcej osób do obsługi klienta i logistyki. Wszystko było jeszcze bardzo chaotyczne :)

2018: Dynamiczny wzrost

Po raz pierwszy dotarło do nas, że naprawdę stworzyłyśmy coś wyjątkowego. Poświęciłyśmy więc wiele czasu, by zdefiniować, czym jest Molly&My – i czym chcemy, aby było w przyszłości. To pozwoliło nam zatrudniać osoby, które mogły inspirować i wspierać nasze wspaniałe klientki.

2019: „Prawdziwa” firma

Z czasem Karina i ja musiałyśmy przekazać wiele zadań innym – co dla przedsiębiorców nie zawsze jest łatwe :D Na szczęście znalazłyśmy świetne osoby, które wykonywały swoje obowiązki nawet lepiej niż my. To pozwoliło nam skupić się na dalszym rozwoju Molly&My – i uruchomić naszą pierwszą własną markę: Mellow Moon.

2020: Pełen gaz

Choć 2020 miał być rokiem optymalizacji i porządków, pandemia zmieniła wszystko. Handel online eksplodował, a my robiłyśmy wszystko, by nadążyć. Poszerzyłyśmy ofertę o dodatki do wnętrz i uruchomiłyśmy nową wersję strony internetowej.

2021: Nagle było nas już 100

Wzrost trwał, i nagle było nas już ponad 100 niesamowitych osób, które wspólnie dbały o to, by klientki mogły nadal z przyjemnością robić zakupy w Molly&My. Magazyn pękał w szwach – wiedziałyśmy, że trzeba będzie znów się przeprowadzić.

2022: Bez kompromisów

Rok 2022 rozpoczęłyśmy od przeprowadzki do jeszcze większego lokalu. Dzięki temu mogłyśmy znacznie usprawnić logistykę, by paczki trafiały do klientek jeszcze szybciej. Zaczęłyśmy też pracować nad rozszerzeniem Molly&My na inne kraje – bez kompromisów w obsłudze klienta, która dla nas jest najważniejsza!

2023: Najlepszy sklep internetowy w Danii

W 2023 roku zostałyśmy nagrodzone tytułem Najlepszego sklepu internetowego w Danii – to był przełom, który potwierdził, że nasza pasja i ciężka praca mają sens. Dodało nam to odwagi, by myśleć jeszcze szerzej. Otworzyłyśmy sklepy w Szwecji i Norwegii, rozszerzając świat Molly&My na kolejne kraje nordyckie.

2024: Otwieramy drugą halę magazynową

W 2024 zrobiłyśmy kolejny ważny krok – powiększyłyśmy nasz magazyn o kolejne 2.000 m², aby pomieścić więcej duńskich marek i przygotować się na powitanie Holandii i Niemiec w rodzinie Molly&My.

2025: 6 nowych krajów – z lokalnego na globalny poziom

Mamy rok 2025 i stoimy u progu zupełnie nowej ery. Marzymy odważnie i z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, by Molly&My trafiło do całego świata. W pierwszej połowie roku otwieramy się na sześć nowych rynków, a nasz cel – 20 000 pięciogwiazdkowych opinii na Trustpilot – jest już w zasięgu ręki.

Najważniejsze jest jednak dla nas to, że Molly&My nadal pozostaje miejscem z duszą. Chcemy, aby każda klientka – niezależnie od kraju – poczuła ciepło, troskę i pełne zaangażowanie, które są podstawą naszych codziennych działań.

Pozdrawiam serdecznie,
Luise / Molly&My