Płatność i bezpieczeństwo
Jakie metody płatności mogę wybrać?
Podczas zakupów na stronie www.mollyandmy.pl możesz skorzystać z następujących metod płatności:
-
Visa
- Visa Electron
-
Mastercard
-
BLIK
-
American Express
-
Przelewy24
-
PayPal
Jeśli nie jesteś pewna, czy dana metoda działa – wystarczy spróbować złożyć zamówienie, aby się przekonać.
Moja płatność nie przeszła?
Nie otrzymałaś potwierdzenia zamówienia? Albo pojawił się komunikat o błędzie?
Potwierdzenie zamówienia może czasami dotrzeć do 15 minut po złożeniu zamówienia.
Skontaktuj się z nami na mail@mollyandmy.pl, a błyskawicznie sprawdzimy, czy zamówienie zostało zarejestrowane.
Czy pobieracie opłaty za płatności?
Nie, nigdy. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za żadną z metod płatności.
Płacisz tylko kwotę widoczną na potwierdzeniu zamówienia.
Kiedy zostaną pobrane pieniądze z mojego konta?
Twoje środki zostaną pobrane dopiero w momencie wysyłki zamówienia z naszego magazynu. W przypadku niektórych metod (np. Mastercard) kwota może zostać tymczasowo zarezerwowana na Twoim koncie od razu – ale faktyczne obciążenie konta następuje dopiero przy wysyłce.
Dlaczego muszę uwierzytelnić płatność za pomocą BankID?
Wynika to z przepisów Unii Europejskiej.
Ich celem jest zapewnienie Ci jako konsumentce dodatkowego bezpieczeństwa podczas płatności – dlatego musisz zatwierdzić transakcję za pomocą BankID.
Nie mamy wpływu na ten proces, ale wspieramy go w trosce o Twoje bezpieczeństwo