Płatność i bezpieczeństwo

Jakie metody płatności mogę wybrać?

Podczas zakupów na stronie www.mollyandmy.pl możesz skorzystać z następujących metod płatności:

  • Visa

  • Visa Electron
  • Mastercard

  • BLIK

  • American Express

  • Przelewy24

  • PayPal

Jeśli nie jesteś pewna, czy dana metoda działa – wystarczy spróbować złożyć zamówienie, aby się przekonać.

Moja płatność nie przeszła?

Nie otrzymałaś potwierdzenia zamówienia? Albo pojawił się komunikat o błędzie?

Potwierdzenie zamówienia może czasami dotrzeć do 15 minut po złożeniu zamówienia.

Skontaktuj się z nami na mail@mollyandmy.pl, a błyskawicznie sprawdzimy, czy zamówienie zostało zarejestrowane.

Czy pobieracie opłaty za płatności?

Nie, nigdy. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za żadną z metod płatności.
Płacisz tylko kwotę widoczną na potwierdzeniu zamówienia.

Kiedy zostaną pobrane pieniądze z mojego konta?

Twoje środki zostaną pobrane dopiero w momencie wysyłki zamówienia z naszego magazynu. W przypadku niektórych metod (np. Mastercard) kwota może zostać tymczasowo zarezerwowana na Twoim koncie od razu – ale faktyczne obciążenie konta następuje dopiero przy wysyłce.

Dlaczego muszę uwierzytelnić płatność za pomocą BankID?

Wynika to z przepisów Unii Europejskiej.
Ich celem jest zapewnienie Ci jako konsumentce dodatkowego bezpieczeństwa podczas płatności – dlatego musisz zatwierdzić transakcję za pomocą BankID.
Nie mamy wpływu na ten proces, ale wspieramy go w trosce o Twoje bezpieczeństwo